Intrebari frecvente

  • Ce optiuni de plata am?

    - Poti opta la finalizarea comenzii pentru plata cu cardul de debit/credit sau ramburs
    - Ramburs
    - Ordin de plata

  • Cum pot cumpara in afara website-ului?

    - Suna la numarul de telefon afisat, ne dai detaliile comenzii ( produsul dorit, adresa de livrare si metoda de plata) si de restul ne ocupam noi
    - Trimite mesaj text ( numarul afisat pe website ), email ( afisate pe website ), sau mergi la sectiunea Contact si trimite mesaj prin formularul nostru cu detaliile comenzii

  • Imi pot urmari comanda?
    Da! In momentul in care coletul a fost trimis la curier, vei primi un email sau un mesaj text cu numarul AWB de urmarire si un link de catre website-ul curierului. Acolo vei putea urmari progresul livrarii si vedea timpul de livrare estimat.

  • Cum pot sa returnez o comanda?
    Urmeaza pasii din sectiunea Politica Returnare Produse

  • Pot anula sau modifica comanda?
    Pentru a evita procesarea si expedierea, te rugam sa ne contactezi in maximum 24 de ore de la data plasarii acesteia pentru a putea face modificari comenzii.

  • Pot comanda si din afara tarii?
    Comenzile facute pe www.scalla.ro sunt livrate doar in Romania.
    Daca doriti ca si comanda sa fie livrata in afara tarii va rugam sunati la numarul de telefon afisat pentru mai multe informatii.
To Top