Politica returnare produse

1. POLITICA NOASTRA DE RETURNARE

Daca alegerea facuta va nemultumeste in vreun fel, sau daca pur si simplu v-ati razgandit (conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 şi 3), aveti termen 14 zile calendaristice din momentul preluarii coletului, pentru a solicita inlocuirea sau returnarea produsului, dar trebuie sa luati in calcul si criteriile enumerate mai jos.

Pentru a va exercita dreptul de retragere este necesar sa ne comunicati in scris pe adresa de mail ( scalla.boutique@gmail.com) sau prin formularul de CONTACT de pe site si un membru al echipei noastre va va ajuta. Cererile trimise dupa expirarea termenului legal nu vor putea fi solutionate.

Toate produsele expediate si returnate sunt verificate individual, in detaliu de catre personalul specializat.

Cheltuielile de returnare/schimbare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator/client. Exceptie fac cazurile in care produsul primit prezinta defecte sau nu este cel comandat de dumneavoastra.

Coletul va fi trimis doar prin curier ( Indiferent de firma de curierat ). Nu acceptam colete trimise prin posta, iar coletele trimise retur cu ramburs vor fi refuzate.

2. PRODUSE DEFECTE

Nu utilizați niciun produs defect după ce ați găsit defecțiunea sau este posibil să nu putem oferi o rambursare.

Returnați produsele în ambalajul original și etichetele atasate.

Toate produsele returnate sunt verificate - produsele trebuie returnate într-o stare nouă și nefolosită, cu etichete atașate și trimise înapoi în ambalajul original. Rambursările nu vor fi acordate dacă nu respectă politica noastră privind returnările.

Scalla.ro își rezervă dreptul de a lua decizia finală cu privire la condiția de returnare a produselor.

3. CUM SE ARANJEAZA UN RETUR

Contactati-ne pe adresa de mail ( scalla.boutique@gmail.com), prin formularul de CONTACT de pe site sau la numarul de telefon afisat pe site si un membru al echipei noastre va va ajuta.

In cazul in care doriti returnarea produsului, vă rugăm să vă împachetați în siguranță articolele și să includeți factura originala si o notă de însoțire în care să precizați în mod clar Numele Dvs., Numarul Comenzii, adresa Email si numarul contului bancar in care se vor rambursa banii ( daca a-ti platit coletul prin ramburs ) în pachetul returnat.

Adresa pentru returnarea produselor este :
S.C. SAPPHIRE ELEGANT S.R.L. , Comuna Soimus, jud. Hunedoara, nr. 410A, Incinta targ auto, Hala 4, cod postal 337450

Taxele de livrare nu sunt rambursabile.

Produsul returnat trebuie sa fie in stare perfecta, in ambalajul primit, insotit de toate etichetele, si cel mai important sa fie in termenul legal.

Rambursările sunt procesate în termen de 14 zile de la primirea coletului la sediu.

4. ÎNLOCUIRE / SCHIMBARE:

Pur și simplu returnează produsul / produsele urmând acești pași simpli de mai sus și comandati produsul dorit pentru înlocuire

5. RAMBURSĂRI SUSPENDATE SAU LIPSA 

Dacă ați primit o notificare prin e-mail a restituirii, dar nu ați primit încă banii, verificați mai întâi contul bancar înainte de a ne contacta.

Apoi, contactați banca emitenta a cardului de credit / debit deoarece transferul bancar poate dura pana la cateva zile înainte ca rambursarea să fie înregistrată oficial.

Înainte de a contacta banca, este adesea un anumit timp de procesare înainte ca o rambursare să fie afișată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la adresa de email scalla.boutique@gmail.com, sau la numarul de telefon afisat pe site.

To Top